Klant
Flyct
Flyct claimt schade voor rechtsbijstand, particulieren en werkgevers. Dit doen zij altijd rechtvaardig, betrouwbaar, betrokken en met een flinke dosis lef.
Flyct claimt schade voor rechtsbijstand, particulieren en werkgevers. Dit doen zij altijd rechtvaardig, betrouwbaar, betrokken en met een flinke dosis lef.
Twee bedrijven gespecialiseerd in letselschade bundelen hun krachten. Voortaan gaan Korevaar van Dijk en Europrotector, verder als één bedrijf. Dat brengt de nodige veranderingen met zich mee. Om te beginnen is er de keuze gemaakt om voor een geheel nieuwe naam te gaan. Team Switch werd uitgenodigd om te adviseren op het gebied van het merk-DNA en de positionering van dit nieuwe merk.
Team Switch zat aan tafel om het merk-DNA en de positionering helder te krijgen. Hieruit volgde een voorstel voor een bijpassende naam. Nadat dit positief werd ontvangen bij de organisatie is de vertaalslag gemaakt naar de uitwerking. In een logo, maar hierna zijn ook alle on- en offline middelen onder handen genomen. Ook hebben we een bijdrage geleverd aan de interne campagne en in de externe communicatie aan de transitieperiode.
Als je werkt aan een mooi logo en een huisstijl die goed weergeeft wie je bent en waar je voor staat, dan werk je dat niet af met ‘gewoon’ drukwerk. Dan zoek je net even verder naar papier dat past (modern, klassiek, voordelig, chique, …). En in het geval van Flyct zochten we naar subtiele extra’s. Zo was het papier net iets dikker dan normaal en werkten we de envelop af met een herkenbaar patroon aan de binnenzijde die meer opvalt dan je misschien zou denken. In papierkeuze en afwerking zit meer creativiteit verborgen dan velen denken.