Uitdaging
Nedal stond in maart op een grote lichtbeurs in Frankfurt. We wilden dat de standbemanning goed voorbereid en met veel zelfvertrouwen nieuwe leads kon werven. Dat hebben we op verschillende manieren weten te bereiken. De stand zag er top uit, de mensen van Nedal hadden een goed verhaal en de beursgangers voelden zich welkom. Dan is er een goede basis om te kunnen scoren en als we de klant mogen geloven is dat behoorlijk goed gelukt.
Aanpak
Gebaseerd op het doel wat Nedal had voor de Light + Building beurs en de boodschap die men wilde overbrengen, bedacht Team Switch de basis van de Nedal beursaanpak. Team Switch briefde de standbouwer en bedacht een even effectieve als efficiënte looproute. Daarnaast maakten we de diverse communicatiemiddelen; van folder en leaflets tot waterflesjes en informatieborden. Ook bedachten en verzorgden we de online uitnodiging, de beursactie, de online-after-sales-aanpak, de beurskleding, de videopresentatie en kick-off met standbemanning.