Het ontwerp van de site sluit naadloos aan op de website van Schiphol zelf. De herkenbare kleuren en typografie wekken direct vertrouwen bij de klant. Door de schone, overzichtelijke indeling valt je blik in één oogopslag op de drie services waaruit je kunt kiezen. Zo maken we het boeken makkelijk!
Service op maat met een interactieve vragenlijst
De assistentiemogelijkheden en fast lane services van Schiphol Meet and Assist zijn áltijd maatwerk. Reis je alleen of met je gezin? Heb je ondersteuning nodig bij het dragen van de bagage? Moet je ergens worden opgehaald bij aankomst? Het zijn allemaal opties die je kunt aanvinken in de overzichtelijke interactieve vragenlijst, die je tegelijkertijd in real time laat zien welke invloed jouw keuzes hebben op de uiteindelijke kosten. Zo krijg je dus ondersteuning op maat én weet je direct wat je kwijt bent. Zodra je op “akkoord” hebt geklikt krijg je meteen een email met een overzicht van je boeking, met daarbij een automatisch gegenereerde en opgemaakte factuur. Wel zo handig voor je administratie! En daarnaast bespaart dit ook flink wat tijd voor de klant.