Uitdaging
Yenlo ontwikkelde een platform voor het integreren van onder andere systemen, applicaties en databases. Maar dan makkelijk voor de gebruiker en geheel op basis van het gerenommeerde WSO2. Het veroveren van de markt is de uitdaging van het marketing- en salesteam van Yenlo. Bij de start van het project heette deze dienst nog iConnect, maar dat duurde niet lang toen Team Switch aan boord kwam.
Aanpak
Team Switch bedacht de naam Connext. In het woord komt al naar voren dat je niet alleen ‘geconnect’ bent, maar ook volgende stappen kan maken. Omdat de IT nu gewoon doet wat het moet doen. Het campagnethema ‘no excuse’ volgde snel, omdat je echt stappen kan zetten als je systemen geconnect zijn. Alles gaat sneller; kennis, inzicht, processen en integraties. Team Switch bedacht de naam, creëerde het logo + huisstijl en ontwikkelde een thema en complete campagne. Ook werkten we aan ontwerpen voor PPT, webdesign voor Connext.com, DM, LinkedIn advertising, Google Ads, bannering, klantcases, beursacties en meer.