Retourbeleid Promokleding
De kledingwaren van Promokleding bevatten klantspecifiek drukwerk dat we niet terug kunnen nemen en opnieuw kunnen verkopen. Denk hierbij aan bedrijfslogo’s, die door de klant zelf online moet worden aangeleverd. Met andere woorden, voor succesvol drukwerk ligt een gedeelte van de verantwoordelijkheid dus bij de klant. Bij hoge uitzondering kunt u een retouraanvraag indienen. Hierbij kijken we naar twee verschillende situaties.
Situatie 1:
Als de opgeleverde kleding niet naar wens is door verkeerd aangeleverde bestanden voor drukwerk (o.a. verkeerde verhouding, vorm, kleuren, bestandsgrootte v.h. logo) of door een andere vergissing aan de kant van de klant (o.a. verkeerde kleur besteld, verkeerde aantal ingevoerd, verkeerde size), dan kunnen we uw kleding helaas niet terugnemen en uw geld niet terugstorten. Twijfelt u over of u de juiste bestelling hebt geplaatst, of heeft u moeite met het online bestellen? Neem dan contact met ons op via 0297 – 52 55 80.
Situatie 2:
Wordt de kleding verkeerd aangeleverd door ons en kunt u (voor ons verifieerbaar) bewijzen dat de fout aan de kant van Promokleding ligt (geleverde kleding anders dan besteld), dan gaan we graag met u in gesprek over een compensatie of nieuwe kleding.
Heeft u vragen over ons retourbeleid? Neem dan contact met ons op via 0297 – 52 55 80.