Ga direct naar: Ga direct naar: navigatie, Ga direct naar: inhoud, Ga direct naar: footer

Redesign van een logo
Blog
Podcasts
Product
Promokleding
Product
Brainstorms
Product
Klaar voor een beurs in 25 stappen met deze checklist
Blog
Logo en huisstijl
Product
Daniel Storm
Team
TeamApp
Product
Marco Stevens
Team
Claudia de Groot
Team
Lisanne Kroon
Team
Campagnes
Product
Tijmen Molenaar
Team
Team Switch kleurt de groensector
Blog
Creatieve HBO-stagiair(e)
vacatures
Online Marketeer
vacatures
Drukwerk en sales promotie
Product
Van Schie – Huisstijl
Case
Glosec – Logo & Webdesign
Case
Poundwise
Klant
Noordstad Groep
Klant
OZ Hami – TeamApp
Case
ING
Klant
Jeffrey Kersloot
Team
Sociale media
Product
Gemeente De Ronde Venen
Klant
Google Jobs zet je vacature écht in de spotlight
Blog
Tupla vastgoed
Klant
WEC Lines
Klant
Maatwerk website
Product
GSA
Klant
GSA – TeamApp
Case
Kevin van Nieukerke
Team
360talent
Klant
Van Schie
Klant
Website onderhoud
Product
Merknaam en slogan
Product
Janson Bridging
Klant
Marjan Kulsdom
Team
GRM Letselschade Experts
Klant
Direct mail
Product
Maxima
Klant
Nieuws­brieven
Product
Glosec
Klant
Bravinci – Complete branding
Case
De verborgen techniek achter goede websites
Blog
Bravinci
Klant
Yaniv
Klant
Beurzen en presentaties
Product
Van den Pol Elektrotechniek – Stroomwafels
Case
Kragtwijk Special Food
Klant
Antheon
Klant
Google Maps Business View
Blog
GRM Letselschade Experts – Rebranding
Case
Mick Storm
Team
Folders en brochures
Product
Team Switch maakt uw gemeente zichtbaar
Blog
OZ-Hami
Klant
Van den Pol Elektrotechniek – Magazine
Case
Solvinity – Lango
Case
Janson Bridging – TeamApp
Case
Infield ICT
Klant
Tupla Vastgoed
Case
Cityhub – Webdesign en development
Case
G4S
Klant
MNE
Klant
Achterstevoren naar je werk
Blog
Leadinfo
Product
Inhaakkalender 2025
Blog
Coloriginz – Nieuwe website
Case
Mijdrecht Dorp – Rebranding
Case
Cityhub – Design van het logo
Case
Gemeente Zeist
Klant
Bedankt & fijne feestdagen! 6 voorbeelden
Blog
Yaniv – Huisstijl
Case
Poundwise – Finance in Amsterdam 2022
Case
Solvinity
Klant
Business Booster
Product
Gemeente Zeist – Gezondheidsfestival 2023
Case
Bolivia – Rebranding
Case
Medical Support
Klant
Dit is waarom je jouw website nú digitaal toegankelijk moet maken!
Blog
BETER-sessies
Product
Tympaan-De Baat – Campagne ‘Samen voor Iedereen’
Case
Wil Buizert
Team
Gratis inspirine bestellen?
Blog
Hosting en domeinregistratie
Product
Thomas Smit
Team
Zodiac – Webdesign
Case
Coloriginz
Klant
Johan Cruijff ArenA – Duurzaamheid campagne
Case
Melktransport van der Bijl
Klant
CityHub
Klant
Vraag nu gemakkelijk de Team Switch-map aan vol creatieve diensten!
Blog
Zodiac – Advertising
Case
Brouwer – Employer Branding
Case
Videokaart
Case
Een website live zetten in 3 stappen
Blog
Zodiac – Giveaway beurs kalender
Case
Zo maak je impact tijdens de feestdagen
Blog
Mail & Female
Case
3 Redenen om drukwerk uit te besteden
Blog
Fixed Marketing Pakket
Product
Geslaagd! Mijn eerste Google Online Marketing certificaat
Blog
Een goede website? Dit moet je vooral wel en niet doen
Blog
Een ‘Eigen’ website maakt impact!
Blog
Live & Be
Klant
Alles start met de perfecte creatieve briefing
Blog
Uitzonderlijk relevante relatiegeschenken, zo doe je dat!
Blog
Verhoog jouw online vindbaarheid met Google Ads
Blog
Zodiac – catalogus bikers book
Case
360talent – Kerstgeschenk
Case
Drie redenen waarom een website responsive moet zijn
Blog
Branding: zo geven wij merken een gezicht
Blog
ALCAR
Klant
Poundwise – Promotievideo
Case
Een website kan altijd beter
Blog
5 signalen dat een website aan vervanging toe is
Blog
Aan de slag met online verkoop, wat moet je weten?
Blog
Dankzij deze projecten zijn we helemaal thuis in de bouw
Blog
Johan Cruijff ArenA – Brandbook
Case
5 bruikbare AVG tips voor jouw website
Blog
Gemeente Zeist – Kinderlintje
Case
Fotografie en video
Product
Referentie­cases
Product
TOTE-M – Nieuwe website
Case
Johannes Hospitium
Klant
Instagram: Hoe wil je gezien worden
Blog
Johan Cruijff ArenA – Events om nooit te vergeten
Case
Infield ICT – Complete rebranding
Case
Een goed bedrijfslogo? Check deze 5 punten
Blog
Solvinity – Referral campagne ‘The Hunt’
Case
Naar een beurs? Haal het maximale uit je beurspresentatie!
Blog
WEC Lines – Nieuwe website
Case
Mijdrecht Dorp
Klant
Gemeente Leidschendam-Voorburg
Klant
Verpakkingen
Product
Royal Delft-miniatuur
Case
Johan Cruijff ArenA – Communicatie recyclesysteem
Case
Jaarverslagen
Product
Avis Professional
Klant
Johannes Hospitium – 20 Jaar Logo & Nieuwsbrief
Case
Johan Cruijff ArenA
Klant
Weverling – TeamApp
Case
Janson Bridging – Stationary, website en diverse uitingen
Case
ING – Diverse opdrachten
Case
IT community Hellomentor
Case
Schiphol
Klant
Vijf tips om jouw employer brand te versterken
Blog
Zo goed mogelijk gevonden worden? Ga aan de slag met SEO
Blog
Gemeente Leidschendam-Voorburg – Campagne Laat je Verassen
Case
Avis Professional – Rebranding
Case
Zodiac – Bikers book & Advertentie Kalender
Case
Gemeente DRV – Arbeidsmarktcampagne
Case
Poundwise – Finance in Amsterdam 2023
Case
Johan Cruijff ArenA – Posters webshop concert-merchandise
Case
Poundwise – Nieuwe website
Case
De 4 speerpunten van een goede website
Blog
Antheon – Huisstijl
Case
ING – IT campagne
Case
Hotel Mijdrecht – Jubileum Campagne
Case
Gemeente DRV – De Afvalquiz
Case
Weverling
Klant
G4S – Health Protection Campagne
Case
Poundwise – Finance in Amsterdam 2021
Case
Van Schie – TeamApp
Case
Van Schie – Website
Case
Alcar – Folderdisplay
Case
Van den Pol Elektrotechniek
Klant
Premiums
Product
Brouwer – Personeelsfeest
Case
TOTE-M
Klant
OZ-Hami – Webdesign- en development
Case
WEC Lines – Media campagne
Case
Future proof beurspresentatie
Case
De liefde kan niet van één kant komen
Blog
Brouwer Transport & Logistiek
Klant
Gemeente Zeist – Jongerenraad
Case
MNE – Complete branding
Case
Schiphol Meet & Assist – Eenvoudig boeken met een overzichtelijke site
Case
5,5 tips voor betere e-mailings
Blog
Bolivia
Klant
Mail & Female
Klant
Johannes Hospitium – Roll-Up Banners, Folder en Nieuwbrief
Case
Noordstad Hypotheken – Ansichtkaart
Case
Tympaan-De Baat
Klant
360talent – Werving beveiligers Schiphol met leadadvertenties
Case
GSA – Corporate brochure
Case
Janson Bridging – Kerstkaarten
Case
360talent – Concept en uitwerking welkomstpakket
Case
Johannes Hospitium – Website
Case
Zodiac
Klant
Hotel Mijdrecht
Klant
Medical Support – Branding
Case
Fronik – Rebranding
Case
Solvinity – Infographics
Case
Kragtwijk – Beurspresentatie
Case
Solvinity – Whitepapers
Case
Onderscheidend vermogen in de B2B
Blog
Melktransport van der Bijl – 50-jarig bestaan
Case
SEO Check
Product
GRM Toedrachtonderzoekers – Mastermind
Case
360talent – Beurswand en Counter
Case
Maxima – Introductieboek
Case
Poundwise – 25 Jaar Poundwise boek
Case
Aviva – Beker case
Case
Solvinity – E-books
Case
Een goede band met je relaties begint met hier!
Blog
Solvinity – Onderzoeksrapporten
Case
Gemeente DRV – Weerbaardheidstraining
Case
Solvinity – 5x leaflets
Case
Fronik
Klant
Employer branding
Product
Nieuw jaar, nieuwe kansen – sluit wie je bent als merk nog aan bij je doelgroep?
Blog
360 Talent – Beveiligers Campagne 1
Case
Van den Pol Elektrotechniek – Website
Case
Menhir Vastgoed – De Limonadefabriek
Case
Ciske Leliveld
Team
Gemeente DRV – Logopediefolders
Case
AI maakt je marketing-job leuker!
Blog
Buurtteam Amsterdam
Klant
Gemeente de Ronde Venen – Valpaspoort
Case
Gemeente Rijswijk
Klant
PBUW
Klant
Menhir Vastgoed
Klant
Gemeente Delft
Klant
Enrique van der Klooster
Team
Den Ouden – WOW WOON WKND
Case
Kragtwijk Special Food – Beurspresentatie
Case
Den Ouden
Klant
Van Schie – Stationary
Case
GRM – Badlaken en zonnebrandcrème
Case
Van Schie – Van Schie Journaal
Case
Levi van Kreuningen
Team
Sanne Romijn
Team
Van Schie – Inhakers
Case
GRM – Logo GRM Group
Case
Van Schie – Sponsoradvertentie
Case
Rebranding Poundwise
Case
Menhir Vastgoed – Welkomstpakket Nijver Units
Case
Veenlanden college
Klant
Diensten
Pagina
Team
Pagina
Blog
Pagina
Contact
Pagina
Cases
Pagina
Home
Pagina
Klanten
Pagina
Vacatures
Pagina
Prijzen
Pagina
BETER – Positioneringsspel
Pagina
Partners
Pagina
BETER – Winactie
Pagina
Thanks winactie
Pagina
BETER – Boek
Pagina
BETER – Interview Laura Hamer
Pagina
Vacature is ingevuld
Pagina
Gemeenten
Pagina
Pizzasessie
Pagina
Branding & Design
Pagina
Activatie & Content
Pagina
Development & Beheer
Pagina
Onderwijs
Pagina
Vrijmibi
Pagina
Selecteer met - Kies met

Gemeente Leidschendam-Voorburg

Gelegen in de provincie Zuid-Holland, biedt de gemeente Leidschendam-Voorburg een unieke combinatie van stadse flair en landelijke charme. Met ongeveer 80.000 inwoners is deze bruisende gemeente het resultaat van een fusie van de gemeenten Leidschendam en Voorburg. Hier vind je voorzieningen die het hart van de inwoners en bezoekers veroveren in een schilderachtige omgeving vol activiteiten.

Gemeente Leidschendam-Voorburg Laat je verrassen

Gemeente Leidschendam-Voorburg wil graag meer (lokale) bezoekers trekken en haar prachtige recreatiegebieden op de kaart te zetten. Wij ondersteunen ze hierbij met een succesvolle campagne. De uitdaging van deze campagne is om een unieke en aantrekkelijke boodschap te creëren die de aandacht van toeristen trekt en hen aanspoort om de gemeente te bezoeken en te genieten van de vele recreatieve activiteiten en culturele bezienswaardigheden.

De aanpak

Om de gemeente Leidschendam-Voorburg als aantrekkelijke bestemming voor recreatie en toerisme te promoten, hebben we een campagne ontwikkeld met als focus de natuur, cultuur en culinaire mogelijkheden in de regio, waar bewoners en bezoekers zich nu niet altijd van bewust zijn. Met het campagnethema “Laat Je Verrassen” hebben we de nadruk gelegd op de veelzijdigheid van de gemeente en haar verborgen schatten.

lv-vlietdagen-beeld-1100x600

Themabeeld

Het themabeeld voor de campagne is typisch Leidschendam-Voorburg. Niet alleen maakt het gebruik van de huisstijlkleuren van de gemeente, maar de typografie is ook afkomstig uit het officiële huisstijlhandboek. Om aan te geven dat het om locaties binnen de gemeente gaat, is er bovendien een Google Maps-pointer toegevoegd. Handig, want zo is direct duidelijk waar de informatie die je ziet betrekking op heeft.

Maar dat is niet alles. Om ervoor te zorgen dat het themabeeld ook goed tot zijn recht komt op een gekleurde achtergrond, is er een witte omlijning rondom aangebracht. Op die manier kan het themabeeld zonder problemen op allerlei verschillende achtergronden worden gebruikt, zonder dat de kwaliteit verloren gaat. Zo draagt het themabeeld niet alleen bij aan de herkenbaarheid van de gemeente, maar ook aan de gebruiksvriendelijkheid van de website of applicatie waar het beeld wordt toegepast.

logo-webiste-lv-laat-je-verrassen

Webdesign

Het ontwerp van de “Laat Je Verrassen”-site is naadloos afgestemd op de campagne.. Door de herkenbare kleuren uit het huisstijlhandboek te gebruiken en het campagnelogo toe te passen, is het resultaat een unieke, onderscheidende en aansprekende website voor de gebruiker. Daarnaast voldoet het webdesign aan de laatste WCAG-eisen. Op de site vind je een handig overzicht van álle activiteiten binnen de gemeente, die je kunt filteren o.b.v. verschillende kenmerken.

1-Website-mockup

Nieuwsbrief

Om ervoor te zorgen dat de nieuwsbrief niet alleen informatief is, maar ook aantrekkelijk, hebben we een nieuwsbrief op maat ontwikkeld met een heel eigen design. Elk kwartaal sturen wij deze nieuwsbrief naar alle ondernemers in de gemeente, zodat zij op de hoogte blijven van belangrijke ontwikkelingen en activiteiten. Op deze manier willen we de ondernemers, verenigingen en andere belangengroepen nog meer betrekken bij de campagne en hen op een aantrekkelijke manier informeren over wat er speelt in de gemeente.

2-nieuwsbrief2

Busreclame

Voor de campagne hebben we ook een lijnbus ingezet als mobiel reclamebord. Op het ontwerp van de bus staan verschillende personen die allemaal iets gaan ondernemen in de gemeente, zoals winkelen, een rondje fietsen door de natuur, zwemmen of een sport gaan beoefenen. Zo brengen we op een aantrekkelijke manier de vele mogelijkheden van de gemeente onder de aandacht en hopen we mensen te inspireren om meer in de gemeente te ontdekken.

3-bus-1080x1080-1

Folder

Ontdek alle leuke activiteiten die Leidschendam-Voorburg te bieden heeft met deze folder, beschikbaar in zowel het Nederlands als het Engels en verkrijgbaar bij o.a. het VVV informatiepunt. Naast de leukste highlights, delen we handige tips en interessante weetjes. De folder is gedrukt op biotop papier, gemaakt van 100% gerecycled papier. Door te kiezen voor biotop papier draagt de gemeente bij aan een meer duurzame en milieuvriendelijke productie van drukwerk. Neem snel een kijkje in de folder en ontdek de gemeente op een verantwoorde manier!

5-Folder

Advertentie in recreatiekrant

Tweemaal per jaar is er een uitgave van de Recreatiekrant Noord-Holland en Zuid-Holland. Enerzijds gaat deze over waar je in beide provincies lekker op vakantie kunt, anderzijds komt naar voren wat er allemaal mogelijk is op het gebied van een dagje uit. Met een oplage van 50.000 stuks  die te vinden zijn op servicepunten, zoals toeristische informatiepunten en het toeristische bedrijfsleven (B&B’s, hotels, vakantieparken, musea en deelnemende partijen) komen onze advertenties precies bij de juiste doelgroep terecht. In de advertentie richten we ons op ‘een dag recreëren in de gemeente Leidschendam-Voorburg’.

7-recreatiekrant-4

Promokit voor ondernemers

Om de betrokkenheid van ondernemers bij de campagne te vergroten, hebben we een promobox ontwikkeld. Deze promobox bevat een persoonlijk kaartje van de wethouder, een link naar promotiemateriaal, stickers voor op de deur en posters om in de zaak op te hangen. Door als ondernemer gebruik te maken van deze materialen, laat je zien dat je betrokken bent bij onze campagne. Bovendien zijn de posters voorzien van een QR-code met UTM tag, waarmee we kunnen achterhalen hoeveel bezoekers via de posters op de website zijn gekomen. Alle materialen werden verpakt in een brievenbusdoosje met een eigen ontworpen etiket. Zo wordt het voor ondernemers makkelijk gemaakt om deel te nemen aan onze campagne en deze te ondersteunen.

8-window_mockup

Tas met deurhanger

Om de campagne meer onder de aandacht te brengen, bedachten we deze duurzame tas met eigen logo, gemaakt van vier gerecyclede PET-flessen. Het materiaal maakt de tas sterk en slijtvast. Ideaal voor dagelijks gebruik! Bij de tas hebben we een tashanger gemaakt, waarmee we meer opvalwaarde creëren, maar waarmee we ook een doorverwijzing maken naar de website LVverrast.nl.

10-tasmethanger-2

Neem contact op met Claudia

Zij vertelt je graag meer over wat Team Switch jouw bedrijf kan bieden

Foto van Claudia de Groot

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.