Je reclame wordt BETER als je weet wie je bent als merk!
Impactvolle reclame maken wordt makkelijker als je weet wie je merk is. Het kan zijn dat je dit goed weet, of denkt te weten. Maar het kan ook zijn dat jouw merk niet de gewenste impact maakt om de de markt veranderd is. Of omdat jij veranderd bent, of je doelgroep. Met het positioneringsspel kun je op een eenvoudige, leuk manier (her)ontdekken waar jouw merk voor staat. En dat leert je ook meteen meer over wat je onderscheidt van de concurrent! Scroll naar beneden om het spel te spelen, of neem direct contact met ons op voor advies en inspiratie!

Ontdek jouw merkidentiteit met het positioneringsspel
Speel het positioneringsspel en onthul direct jouw unieke merkpersoonlijkheid
"*" geeft vereiste velden aan

Zo maak je altijd reclame met impact!
Reclame is goed, goede reclame is BETER. Dat is de marketingtheorie van Daniël Storm van Team Switch. Je raadt het al, die letters betekenen iets. De B, E, T, E, en R staan voor Beloftevol-Eigen-Triggerend-Eenvoudig-Relevant. Elk een begrip dat onmisbaar is bij het maken van reclame die impact maakt. En als je al deze begrippen gebruikt, weet je zeker dat je de concurrent altijd een stap voor bent. Wil jij ook alles weten over de BETER-theorie en nooit meer een slechte advertentie, social post, website of andere reclame-uiting maken? Bestel het boek dan direct!