GRM Toedrachtonderzoekers – Mastermind
Een leuk weggevertje voor relaties met een serieuze ondertoon. Dat is precies waar GRM Toedrachtonderzoekers naar op zoek was. Wij bedachten een leuk, passend spelletje, een aansluitende folder en een banderol om het geheel compleet mee te maken.
Juist omdat toedrachtonderzoek géén spelletje is
GRM Toedrachtonderzoekers werkt altijd volgens haar eigen, unieke 360 graden-aanpak. Op die manier blijft bij zo’n onderzoek geen enkel aspect onbelicht. Om de ‘onderzoeker’ naar boven te halen in de relaties van GRM, stuurden wij ze het spelletje ‘Mastermind’, in een prachtige houten uitvoering. Leuk om zelf de hersenen te laten kraken, nét zoals GRM dat doet bij al hun eigen onderzoeken. In de aansluitende folder zetten we uiteen dat toedrachtonderzoek natuurlijk géén spelletje is. En dat GRM daar áltijd alles op alles zet om de onderste steen boven te halen. Het spelletje kreeg ook nog eens een persoonlijke boodschap in de vorm van een banderol met bericht aan de ontvanger.

Helderheid voorop
Met een overzichtelijke zigzagfolder zetten we nog eens helder en beknopt uiteen waarom GRM Toedrachtonderzoekers dé partij is om mee samen te werken bij verzekeringskwesties die vragen om diepgaand onderzoek. Deze folder bevatte ook een eenvoudig vijfstappenplan, waarmee de hele aanpak van GRM in één keer werd samengevat.
