Ga direct naar: Ga direct naar: navigatie, Ga direct naar: inhoud, Ga direct naar: footer

Redesign van een logo
Blog
Podcasts
Product
Promokleding
Product
Brainstorms
Product
Klaar voor een beurs in 25 stappen met deze checklist
Blog
Logo en huisstijl
Product
Daniel Storm
Team
TeamApp
Product
Marco Stevens
Team
Claudia de Groot
Team
Lisanne Kroon
Team
Campagnes
Product
Tijmen Molenaar
Team
Team Switch kleurt de groensector
Blog
Drukwerk en sales promotie
Product
Van Schie – Huisstijl
Case
Creatieve HBO-stagiair(e)
vacatures
Glosec – Logo & Webdesign
Case
Noordstad Groep
Klant
Poundwise
Klant
OZ Hami – TeamApp
Case
Jeffrey Kersloot
Team
Sociale media
Product
ING
Klant
Gemeente De Ronde Venen
Klant
Google Jobs zet je vacature écht in de spotlight
Blog
Tupla vastgoed
Klant
WEC Lines
Klant
GSA
Klant
Maatwerk website
Product
GSA – TeamApp
Case
360talent
Klant
Kevin van Nieukerke
Team
Van Schie
Klant
Website onderhoud
Product
Janson Bridging
Klant
Merknaam en slogan
Product
Marjan Kulsdom
Team
GRM Letselschade Experts
Klant
Direct mail
Product
Maxima
Klant
Glosec
Klant
Nieuws­brieven
Product
Bravinci – Complete branding
Case
De verborgen techniek achter goede websites
Blog
Bravinci
Klant
Yaniv
Klant
Beurzen en presentaties
Product
Van den Pol Elektrotechniek – Stroomwafels
Case
Kragtwijk Special Food
Klant
Antheon
Klant
Google Maps Business View
Blog
GRM Letselschade Experts – Rebranding
Case
Folders en brochures
Product
Team Switch maakt uw gemeente zichtbaar
Blog
Van den Pol Elektrotechniek – Magazine
Case
Mick Storm
Team
Solvinity – Lango
Case
OZ-Hami
Klant
Janson Bridging – TeamApp
Case
Tupla Vastgoed
Case
Infield ICT
Klant
Cityhub – Webdesign en development
Case
G4S
Klant
Achterstevoren naar je werk
Blog
MNE
Klant
Leadinfo
Product
Coloriginz – Nieuwe website
Case
Mijdrecht Dorp – Rebranding
Case
Inhaakkalender 2025
Blog
Cityhub – Design van het logo
Case
Yaniv – Huisstijl
Case
Bedankt & fijne feestdagen! 6 voorbeelden
Blog
Gemeente Zeist
Klant
Poundwise – Finance in Amsterdam 2022
Case
Gemeente Zeist – Gezondheidsfestival 2023
Case
Bolivia – Rebranding
Case
Solvinity
Klant
Dit is waarom je jouw website nú digitaal toegankelijk moet maken!
Blog
Medical Support
Klant
BETER-sessies
Product
Tympaan-De Baat – Campagne ‘Samen voor Iedereen’
Case
Gratis inspirine bestellen?
Blog
Hosting en domeinregistratie
Product
Wil Buizert
Team
Zodiac – Webdesign
Case
Thomas Smit
Team
Coloriginz
Klant
Johan Cruijff ArenA – Duurzaamheid campagne
Case
Melktransport van der Bijl
Klant
CityHub
Klant
Zodiac – Advertising
Case
Videokaart
Case
Vraag nu gemakkelijk de Team Switch-map aan vol creatieve diensten!
Blog
Brouwer – Employer Branding
Case
Zo maak je impact tijdens de feestdagen
Blog
Een website live zetten in 3 stappen
Blog
Mail & Female
Case
Zodiac – Giveaway beurs kalender
Case
3 Redenen om drukwerk uit te besteden
Blog
Geslaagd! Mijn eerste Google Online Marketing certificaat
Blog
Een ‘Eigen’ website maakt impact!
Blog
Uitzonderlijk relevante relatiegeschenken, zo doe je dat!
Blog
Zodiac – catalogus bikers book
Case
Een goede website? Dit moet je vooral wel en niet doen
Blog
Live & Be
Klant
Verhoog jouw online vindbaarheid met Google Ads
Blog
360talent – Kerstgeschenk
Case
Alles start met de perfecte creatieve briefing
Blog
Drie redenen waarom een website responsive moet zijn
Blog
Poundwise – Promotievideo
Case
5 signalen dat een website aan vervanging toe is
Blog
Een website kan altijd beter
Blog
Dankzij deze projecten zijn we helemaal thuis in de bouw
Blog
Branding: zo geven wij merken een gezicht
Blog
Aan de slag met online verkoop, wat moet je weten?
Blog
ALCAR
Klant
Fixed Marketing Pakket
Product
5 bruikbare AVG tips voor jouw website
Blog
Johan Cruijff ArenA – Brandbook
Case
TOTE-M – Nieuwe website
Case
Gemeente Zeist – Kinderlintje
Case
Instagram: Hoe wil je gezien worden
Blog
Fotografie en video
Product
Referentie­cases
Product
Johan Cruijff ArenA – Events om nooit te vergeten
Case
Johannes Hospitium
Klant
Infield ICT – Complete rebranding
Case
Een goed bedrijfslogo? Check deze 5 punten
Blog
Solvinity – Referral campagne ‘The Hunt’
Case
Naar een beurs? Haal het maximale uit je beurspresentatie!
Blog
WEC Lines – Nieuwe website
Case
Mijdrecht Dorp
Klant
Verpakkingen
Product
Royal Delft-miniatuur
Case
Gemeente Leidschendam-Voorburg
Klant
Johan Cruijff ArenA – Communicatie recyclesysteem
Case
Jaarverslagen
Product
Johannes Hospitium – 20 Jaar Logo & Nieuwsbrief
Case
Avis Professional
Klant
Johan Cruijff ArenA
Klant
Weverling – TeamApp
Case
IT community Hellomentor
Case
Janson Bridging – Stationary, website en diverse uitingen
Case
ING – Diverse opdrachten
Case
Vijf tips om jouw employer brand te versterken
Blog
Schiphol
Klant
Zo goed mogelijk gevonden worden? Ga aan de slag met SEO
Blog
Avis Professional – Rebranding
Case
Gemeente Leidschendam-Voorburg – Campagne Laat je Verassen
Case
Poundwise – Finance in Amsterdam 2023
Case
Poundwise – Nieuwe website
Case
Zodiac – Bikers book & Advertentie Kalender
Case
Gemeente DRV – Arbeidsmarktcampagne
Case
Johan Cruijff ArenA – Posters webshop concert-merchandise
Case
De 4 speerpunten van een goede website
Blog
Antheon – Huisstijl
Case
Gemeente DRV – De Afvalquiz
Case
ING – IT campagne
Case
Hotel Mijdrecht – Jubileum Campagne
Case
Weverling
Klant
G4S – Health Protection Campagne
Case
Poundwise – Finance in Amsterdam 2021
Case
Van Schie – TeamApp
Case
Van Schie – Website
Case
Alcar – Folderdisplay
Case
Brouwer – Personeelsfeest
Case
Premiums
Product
Van den Pol Elektrotechniek
Klant
OZ-Hami – Webdesign- en development
Case
WEC Lines – Media campagne
Case
Future proof beurspresentatie
Case
De liefde kan niet van één kant komen
Blog
TOTE-M
Klant
MNE – Complete branding
Case
Brouwer Transport & Logistiek
Klant
Gemeente Zeist – Jongerenraad
Case
Schiphol Meet & Assist – Eenvoudig boeken met een overzichtelijke site
Case
5,5 tips voor betere e-mailings
Blog
Bolivia
Klant
Mail & Female
Klant
Johannes Hospitium – Roll-Up Banners, Folder en Nieuwbrief
Case
Noordstad Hypotheken – Ansichtkaart
Case
360talent – Werving beveiligers Schiphol met leadadvertenties
Case
Tympaan-De Baat
Klant
GSA – Corporate brochure
Case
Janson Bridging – Kerstkaarten
Case
360talent – Concept en uitwerking welkomstpakket
Case
Johannes Hospitium – Website
Case
Zodiac
Klant
Hotel Mijdrecht
Klant
Medical Support – Branding
Case
Fronik – Rebranding
Case
Solvinity – Infographics
Case
Kragtwijk – Beurspresentatie
Case
Solvinity – Whitepapers
Case
Onderscheidend vermogen in de B2B
Blog
Melktransport van der Bijl – 50-jarig bestaan
Case
GRM Toedrachtonderzoekers – Mastermind
Case
360talent – Beurswand en Counter
Case
Maxima – Introductieboek
Case
SEO Check
Product
Poundwise – 25 Jaar Poundwise boek
Case
Aviva – Beker case
Case
Solvinity – E-books
Case
Een goede band met je relaties begint met hier!
Blog
Solvinity – Onderzoeksrapporten
Case
Gemeente DRV – Weerbaardheidstraining
Case
Solvinity – 5x leaflets
Case
Fronik
Klant
Nieuw jaar, nieuwe kansen – sluit wie je bent als merk nog aan bij je doelgroep?
Blog
Van den Pol Elektrotechniek – Website
Case
360 Talent – Beveiligers Campagne 1
Case
Employer branding
Product
Vormgever / Art Director
vacatures
Menhir Vastgoed – De Limonadefabriek
Case
Ciske Leliveld
Team
Gemeente DRV – Logopediefolders
Case
Gemeente de Ronde Venen – Valpaspoort
Case
Buurtteam Amsterdam
Klant
AI maakt je marketing-job leuker!
Blog
PBUW
Klant
Gemeente Rijswijk
Klant
Menhir Vastgoed
Klant
Gemeente Delft
Klant
Enrique van der Klooster
Team
Den Ouden – WOW WOON WKND
Case
Kragtwijk Special Food – Beurspresentatie
Case
Den Ouden
Klant
Van Schie – Van Schie Journaal
Case
Van Schie – Stationary
Case
GRM – Badlaken en zonnebrandcrème
Case
Van Schie – Inhakers
Case
GRM – Logo GRM Group
Case
Van Schie – Sponsoradvertentie
Case
Sanne Romijn
Team
Levi van Kreuningen
Team
Menhir Vastgoed – Welkomstpakket Nijver Units
Case
Rebranding Poundwise
Case
Diensten
Pagina
Team
Pagina
Blog
Pagina
Contact
Pagina
Cases
Pagina
Home
Pagina
Klanten
Pagina
Vacatures
Pagina
Prijzen
Pagina
BETER – Positioneringsspel
Pagina
Partners
Pagina
BETER – Winactie
Pagina
Thanks winactie
Pagina
BETER – Boek
Pagina
BETER – Interview Laura Hamer
Pagina
Vacature is ingevuld
Pagina
Gemeenten
Pagina
Pizzasessie
Pagina
Branding & Design
Pagina
Activatie & Content
Pagina
Development & Beheer
Pagina
Selecteer met - Kies met

Poundwise

Uw financiële situatie is continu onderhevig aan veranderingen. Dat ligt niet alleen aan de veranderingen van uw privé-situatie, maar ook aan wet-en regelgeving en de dynamiek van onze economie. Dit alles bepaalt uw financiële identiteit en die is voor iedereen heel persoonlijk. Bij Poundwise hebben ze een andere kijk op financieel advies: Financial Coaching noemen ze dat.

Bekijk onze cases van Poundwise

Wil jij weten wat we voor jou kunnen doen? Vraag een vrijblijvende brainstorm aan.

Rebranding Poundwise

Bij Poundwise staan niet de cijfers, maar de mensen erachter centraal. De rebranding markeert een nieuwe stap in hun ontwikkeling: van een traditioneel financieel dienstverlener naar een partner die ondernemers en particulieren begeleidt in het realiseren van hun dromen en ambities.

De vernieuwde positionering brengt het merk tot leven. Ambitieus, persoonlijk, ondernemend en netjes, dat is Poundwise. Het gaat om méér dan advies: betrokken medewerkers die oprechte aandacht geven, proactief meedenken en altijd een stap verder gaan. Het resultaat is financiële dienstverlening die zekerheid biedt én persoonlijke ambities ondersteunt.

De rebranding vertaalt deze visie naar een open en toegankelijke uitstraling met een betere pay-off. Geen jargon, maar duidelijke taal. Met een moderne en professionele look & feel laat Poundwise zien dat financiën niet saai of ingewikkeld hoeven te zijn.

De vernieuwde koers laat zien dat Poundwise staat voor financiële dienstverlening die verder gaat dan de cijfers. Met orde, zekerheid en heldere communicatie geven ze hun klanten de rust om te ondernemen, keuzes te maken en het hoogst haalbare uit hun business te halen.

Poundwise –
25-jarig jubileum

Een bijzonder boek voor een bijzonder jubileum

Poundwise Financial Coaching bestaat dit jaar 25 jaar. Voor de gelegenheid besloot directeur Marc van der Vuurst niet zichzelf of het bedrijf, maar de relaties in het zonnetje te zetten. Samen met Team Switch bedacht hij het boek ’25 Verhalen Over De Emotie Achter Geld’. In dit boek vind je 25 verhalen op basis van interviews met de markante relaties van Poundwise. Van acteurs Peter Faber en Jesse Faber tot aan schrijver Tijs van Marle (bekend van o.a. Mees Kees): allemaal vertellen ze over hun kijk op geld, met interessante, verrassende en soms ontroerende verhalen als resultaat.

tijmen-poudwise-boek-2

Van idee tot eindresultaat

Team Switch bedacht samen met Poundwise het idee voor dit boek en ging vervolgens aan de slag met de uitwerking. Op basis van de gesprekken die Marc en Arianne van Poundwise met hun relaties voerden, werkten wij de verhalen uit. Gedurende dit proces gaven onze Art Directors vorm aan het boek en werd er gestart met de opmaak. In overleg met Poundwise werd gekeken naar de afwerking van het boek. Team Switch overzag de productie van maar liefst 3.500 exemplaren.

4-poundwise-25-jaar-boek-1-1

Een exclusieve gift voor de relaties van Poundwise

Dit boek werd exclusief gemaakt voor de relaties van Poundwise. De eerste exemplaren werden uitgereikt op een speciale bijeenkomst ter gelegenheid van het jubileum. In de loop van de maanden ontvangen meer relaties van Poundwise het boek. Zo heeft Poundwise een bijzondere gift van relaties, vóór relaties.

3-poundwise-25-jaar-boek-1-1

Poundwise – Fleur Slaman over échte duurzaamheid

Fleur Slaman van Poundwise Financial Coaching was in de race om een podcast op te nemen bij Nationale-Nederlanden. Het thema van de podcast was ‘duurzaamheid’. De kandidaten voor deze podcast werden gevraagd om in een korte video hun kijk op duurzaamheid uiteen te zetten. Samen met Fleur maakten wij een video over duurzame relaties met klanten. En met deze video won Fleur de podcast! Daar zijn we trots op!

Spontaan, leuk en laagdrempelig

Samen met Fleur schreven wij een script. De opname deden we op een brug in Amsterdam, vlakbij het kantoor van Poundwise. Geen poespas met ingewikkelde scenes, maar gewoon een leuke video van Fleur die zegt waar het op staat! En dat vonden ze bij Nationale-Nederlanden ook!

Screenshot 2024-05-16 at 17.06.48

Opnieuw een bijzondere fotoserie voor de relaties van Poundwise

Ook dit jaar viel er bij de relaties van Poundwise weer een bijzonder geschenk op de deurmat. Net als in voorgaande jaren hebben we in samenwerking met Poundwise een nieuwe editie van de serie ‘Finance in Amsterdam’ bedacht. Dit jaar was het thema ‘Amsterdam kijkt zichzelf in de ogen’, vertaald naar een prachtige reeks van vier unieke foto’s door Arianne Kuulkers. Arianne heeft deze foto’s voorzien van serienummers en haar handtekening. Team Switch zorgde voor het echtheidscertificaat, een kaart, een luxe envelop met sluitsticker en verzorgde de volledige handling.

De stad werpt een blik op zichzelf

Tijdens de Feestdagen is er ook ruimte voor reflectie. De rustige dagen tussen Kerst en Oud & Nieuw zijn het perfecte moment om even voor de spiegel te gaan staan en jezelf in de ogen te kijken. Wat hoop jij dat het nieuwe jaar gaat brengen? Ook Amsterdam werpt een blik op zichzelf. In een zijspiegel, reflecterend glas of het stille water van de grachten.

Poundwise-case-3

Hier zit iets bijzonders in…

Een geschenk dat zo bijzonder is, verdient een bijzondere verpakking! Om de foto’s te beschermen, hebben we ze zorgvuldig ingepakt in zijdevloeipapier met het beeldmerk van Poundwise, verzegeld met een elegante sluitsticker. Dit pakketje paste vervolgens perfect in de bijpassende kaart. Het geheel werd vervolgens verstuurd naar de ontvanger in een luxe, matzwarte envelop, voorzien van beschermende folie aan de binnenkant, zodat alles in perfecte staat bij de relatie aankomt.

Poundwise-case-1

Zo geven we ’t nóg meer waarde

Zulke mooie foto’s in beperkte oplage zijn natuurlijk heel wat waard. Door deze foto’s te voorzien van een echtheidscertificaat, ondertekend door Arianne zelf, verifieerden we deze waarde. En dan wordt het ‘echt’!

Poundwise-case-2

Finance in Amsterdam 2023

Uw financiële situatie is continu onderhevig aan veranderingen. Dat ligt niet alleen aan de veranderingen van uw privé-situatie, maar ook aan wet-en regelgeving en de dynamiek van onze economie. Dit alles bepaalt uw financiële identiteit en die is voor iedereen heel persoonlijk. Bij Poundwise hebben ze een andere kijk op financieel advies: Financial Coaching noemen ze dat.

In 2020 bedacht Team Switch een fotoserie met het thema “Finance In Amsterdam”, als uniek Nieuwjaarsgeschenk voor de klanten en relaties van Poundwise. Kunstenaar en acteur Jesse Faber schoot negen prachtige foto’s, waarvan alle relaties één genummerd exemplaar ontvingen met een echtheidscertificaat en een bijpassende kaart. In 2022 stonden we opnieuw voor de uitdaging om een spectaculair relatiegeschenk te bedenken voor Poundwise, het liefst nóg spectaculairder dan de vorige keer.

De Uitdaging

Omdat de fotoserie destijds zo’n succes was, besloten we om opnieuw te kiezen voor een samenwerking met Jesse Faber. Ook keerde het thema “Finance In Amsterdam” terug voor een tweede ronde. Jesse creëerde uiteindelijk vier prachtige prints van Amsterdamse grootheden, afgebeeld op guldenbiljetten. Opnieuw kreeg iedere relatie van Poundwise één exemplaar, met bijbehorende kaart en echtheidscertificaat. Lees hieronder meer over het project.

Kunstwerken

Jesse Faber bedacht en maakte deze bijzondere portretten van Jacob Cats, H.P. Berlage, Rembrandt van Rijn en René Descartes, elk afgebeeld op een eigen guldenbiljet. Elk van deze historische personen kreeg op een bepaald moment in de geschiedenis te maken met “Finance In Amsterdam” (en dat was lang niet altijd positief). Deze kunstwerken werden afgedrukt op Tintoretto Gesso (gehamerd papier), een papiersoort met organische structuur met lichte welvingen. En deze werden voorzien van een stempel met Jesse Faber’s eigen zegel.

Jesse-Faber-Prenten-met-stempel-5
FIA-5-gulden
FIA-10-gulden
Jesse-Faber-Prenten-met-stempel-10
Jesse-Faber-Prenten-met-stempel-25
FIA-25-gulden
FIA-1000-gulden
Jesse-Faber-Prenten-met-stempel-1000

Wil jij weten wat we voor jou kunnen doen?

Vraag een vrijblijvende brainstorm aan. Zo komen we er samen achter.

Echtheidscertificaat

Net als de fotoserie uit 2020 zijn deze vier kunstwerken in beperkte oplage afgedrukt, speciaal voor de klanten en relaties van Poundwise. Daarom ontwierpen we ook een echtheidscertificaat, om het kunstwerk nog meer waarde te geven.

Finance in Amsterdam 2021

Na een aantal jaar dezelfde actie te hebben gedaan rond de feestdagen was Poundwise op zoek naar iets waarmee ze hun klanten en partners écht konden verrassen. Zo ontstond de uitdaging een heus “Nieuwjaarsgeschenk” te bedenken dat uniek, relevant en opvallend was. Met die woorden in ons achterhoofd besloten we, geheel in lijn met waar Poundwise voor staat, een gelimiteerde fotoserie te maken over de dagelijkse realiteit van het financiële wel en wee in Amsterdam.

De Uitdaging

Met “Finance in Amsterdam” als thema ging topkunstenaar Jesse Faber Amsterdam in, met de opdracht om 12 prachtige foto’s te schieten. Deze 12 foto’s werden gelimiteerd afgedrukt op stevig papier, en het beeld werd afgewerkt met een vette spot-lak. Elk met een uniek nummer en paraaf, handgeschreven door Jesse. Elke klant kreeg 3 exemplaren. Deze foto’s werden verpakt in een zwarte zijdevloei, verzegeld met een sticker. Daarnaast ontwierpen en schreven we een certificaat van echtheid en een kaart in 2 talen. De foto’s en certificaat bleven door de extra ril in de kaart netjes op hun plek zitten. Zo haal je alles in 1x uit de envelop. Dat was een witte calqueer envelop. Door zo’n speciale envelop zie je alvast een tipje van de sluier als het op je mat valt. Zo zijn er 1700 klanten verrast!

Benieuwd naar de volledige expositie?

poundwise-plaatje-1
poundwise-plaatje-1-tekst
poundwise-plaatje-2-tekst
poundwise-plaatje-2
poundwise-plaatje-3
poundwise-plaatje-3-tekst

Wil jij weten wat we voor jou kunnen doen?

Vraag een vrijblijvende brainstorm aan. Zo komen we er samen achter.

Poundwise Website

Poundwise bedient als Amsterdams financieel kantoor voor accountancy, hypotheken, verzekeringen en meer, al sinds jaar en dag expats. Door de expertise en gerichte aanpak kunnen de expats rekenen op financiele, fiscale en verzekeringsdiensten die zich al jaren bewijzen. Poundwise vroeg Team Switch om na te denken over het vergroten van naambekendheid en het winnen van expats voor hun aanbod. Als expat ben je gewoon beter af bij Poundwise.

De Uitdaging

De website van Poundwise bevat veel informatie, omdat door de one-stop-shop gedachte er ook veel wordt aangeboden. Dit is optimaal voor de klanten, maar soms lastig voor websitebezoekers die misschien een specialisme over het hoofd zien. Om zeker te weten dat de services voor expats zichtbaar worden en om deze in de spotlight te zetten, hebben we deze “losgetrokken” van Poundwise en gepresenteerd als een losse subbrand. Dat werd ExpatManager.
Deze naamgeving komt terug op de eigen site van Poundwise. We maakten een landingpage waarin Poundwise zich als specialist presenteert. We maakten een productlabel waar de doelgroep snel begrijpt wat het veelzijdige aanbod bevat. En de hele opzet is conversiegericht opgesteld.
Verder werken we maandelijks aan continue optimalisatie van vindbaarheid, conversie en aantrekkelijkheid.
De site wordt ondersteund met een AdWords campagne die vol slimme tools is opgezet. En voor de bezoekers van de site is een retargetingcampagne opgezet met banners via het Google netwerk. Zodat we mensen vasthouden. Vergelijkbaar met die specifieke Nike’s die je bekeek en vervolgens nog 3 weken op je scherm ziet verschijnen.

Wil jij weten wat we voor jou kunnen doen?

Vraag een vrijblijvende brainstorm aan. Zo komen we er samen achter.

Webdesign & Development

Neem contact op met Daniël

Hij vertelt je graag meer over wat Team Switch jouw bedrijf kan bieden

Foto van Daniel Storm

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.