Actief in de gehele breedte van de grond-, weg– en waterbouw
Van Schie is actief in de gehele breedte van de grond-, weg- en waterbouw. Men voert al meer dan 50 jaar werken uit voor de overheid, projectontwikkelaars, aannemers en particulieren. Van Schie B.V., Van Schie Kraanverhuur B.V., Mowi-Nederland B.V., HP Staal BV en Janson Bridging BV zijn allen onderdeel van de Van Schie Groep. Van Schie is succesvol door de nuchtere aanpak en frisse presentatie die duidelijk maakt dat ze meer van oplossingen dan problemen houden.
Van Schie – Sponsoradvertentie
Voor Van Schie maakten we deze slimme en herkenbare sponsoradvertentie.

Sponsoradvertentie
Hoe breng je de slogan ‘Continu in beweging’ terug tot de essentie? Voor een sponsoradvertentie kozen we er bewust voor om geen materieel te tonen. In plaats daarvan: een paar modderige laarzen. Dit beeld staat voor de no-nonsense mentaliteit van Van Schie. Dat wil zeggen: flink aanpoten, met de voeten in de klei staan en het werk dat altijd doorgaat.
Van Schie – Van Schie Journaal
Om de interne betrokkenheid te vergroten en de vele indrukwekkende projecten een podium te geven, brengt Van Schie al jaren het ‘Van Schie Journaal’ uit voor medewerkers.

Van Schie Journaal
Dit interne magazine brengt de verhalen achter de projecten en de mensen van Van Schie tot leven. Team Switch is verantwoordelijk voor de opmaak van het magazine. Zo zorgen we samen met de marketeers van Van Schie dat de trots die past bij de vele mooie projecten, ook binnen het hele bedrijf wordt gevoeld en gedeeld.
Future proof beurspresentatie
Van Schie Groep bestaat uit 3 sterke specialisten in infra. Namelijk HP Staal, Janson Bridging en Van Schie. Samen zijn deze partijen continu in beweging. Dit willen ze uitstralen tijdens de Infratech beurs, op een gemeenschappelijke stand. De uitdaging zat hem in het vinden van het juiste groepsbeeld en stijl voor verschillende uitingen.
De aanpak
Samen Van Schie zijn we diverse opties voor een krachtig groepslogo uit gaan werken. We kwamen tot een sterk zwart logo, waarin de aparte logo’s van de drie infra specialisten samenkomen. De unieke kleuren uit de logo’s van de drie partijen brengen we terug met een verloop (blauw, groen en rood. Geel is als hoofdkleur gekozen om het geheel meer kracht bij te zetten. Deze Van Schie Groep stijl is terug te vinden op onder andere de kaartjes, bekers, advertenties en uitnodigingen.

Advertentie

Aankleding evenement

De website

Huisstijl Van Schie
Ontwikkel de bestaande huisstijl naar een nieuwe stijl die frisser is en duidelijk doorgevoerd kan worden. Deze nieuwe look vertalen we naar huisstijl, commerciële zaken en media-advies.
De aanpak
Logo, huisstijl drukwerk en bestickering/aankleding van materieel, pand en bedrijfspresentaties.

Im’s Cobouw

Advertentie 50 jaar Van Schie

Van Schie – Inhakers
Leuke inhakers op sociale media zorgen er niet meteen voor dat je meer gaat verkopen. Maar je wint er wél sympathie mee. Voor Van Schie bedenken we regelmatig inhakers die slaan op bijzondere dagen in ’t jaar.

Inhaker Pasen
Hoe laat je een herkenbare GWW-gigant opvallen tijdens de Paasdagen? Voor Van Schie bedachten we een gevatte social media-inhaker. We speelden met het idee van ‘je misselijk eten tot je groen ziet’ en maakten daar een knipoog naar Van Schie van.

Inhaker Prinsjesdag
Op Prinsjesdag staat de Gouden Koets centraal. Of, in het geval van de afgelopen jaren, juist niet. Het zal niemand ontgaan zijn dat de Gouden Koets al even afwezig is in verband met een langdurige restauratie. De perfecte gelegenheid voor een leuke inhaker, dus. Want de glimmende wagens van Van Schie rijden gelukkig wél gewoon. En wellicht, als de Glazen Koets eerdaags uit de smaak valt, kunnen we de Koning en Koningin op een dieplader van Van Schie naar de Ridderzaal rijden (oh nee, die wordt ook verbouwd).
TeamApp – Van Schie
Met collega’s op kantoor, op locatie en hoog in de kraan zorgt de TeamApp voor saamhorigheid. Het prikbord wordt voorzien van de mooiste klussen en plaatjes uit de hoogte. Op kantoor genieten de collega’s mee en delen vanuit daar de overige projecten en nieuwsberichten. Zo blijven de ruim 100 medewerkers altijd betrokken.

Kies vandaag nog voor die persoonlijke band met je collega’s
Iedere werknemer, nu of in de toekomst, is graag deel van een hecht team. En met de TeamApp laat je zien dat je garant staat voor verbinding en een fijne werkplek!
- Alle belangrijke informatie op één plek
- Verbind je personeel binnen je bedrijf
- Laat zien wat er binnen het bedrijf speelt
- Plaats makkelijk berichten en documenten
- Gn gedoe met Google Play of de App Store
Deze bedrijven zijn hechter dankzij de TeamApp
Van Schie – Stationary
Stationary in met eigen vormen en logo’s draagt bij aan herkenbaarheid en eenheid in uitstraling.

Stationary
Een sterke identiteit moet consequent worden doorgevoerd, tot in het kleinste detail. Daarom ontwikkelden we voor Van Schie een up-to-date versie van hun zakelijke communicatie: briefpapier, enveloppen en visitekaartjes. Met een strak, helder en herkenbaar ontwerp, waarin de groen-gele kleuren de boventoon voeren, stralen alle uitingen professionaliteit en eenheid uit.
Van Schie website
Als specialist in infrastructuur is van Schie continu in beweging, zeker ook online! Het was namelijk de hoogste tijd om de website te voorzien van een nieuw jasje, met een grootse en moderne uitstraling. De vele diensten die Van Schie aanbiedt kunnen overweldigend zijn, samen met Team Switch is Van Schie opzoek gegaan naar een nieuwe structuur met als einddoel een betere ervaring voor de bezoeker.

De aanpak
Bij het ontwikkelen van de website zijn we op zoek gegaan naar de juiste indeling en structuur. In het ontwerp kwam deze informatie samen met de stoerheid en kracht die Van Schie wil uitstralen. Dit is gelukt door foto’s en video’s van grootse projecten echt op de voorgrond te zetten. Samen met krachtige kopregels en nuchtere teksten past dit precies bij Van Schie. We maakten verschillende iconen, passend bij de verschillende diensten. Daarnaast zorgen de beweging in de buttons voor dynamiek.
Dirt dozer 404 pagina
De uitdaging
Bij de bouw van de nieuwe website voor Van Schie gaven ze aan iets bijzonders te willen voor de 404-pagina, een spelletje bijvoorbeeld. Nu hadden we deze vraag niet eerder gehad van een klant. Maar… wie niet waagt, wie niet wint. Dus we zijn aan de slag gegaan om een passend spel te bedenken.
De aanpak
De eerste versie van het spel ‘Dirt Dozer’ was uitsluitend beschikbaar voor desktop, niet leuk voor de mobiele bezoekers. We hebben het spel doorontwikkeld, en volledig responsive gemaakt. Zo kunnen gamers op alle apparaten een gooi doen naar de highscore. Benieuwd naar het spel? Speel de Dirt Dozer via deze link, en ruim zo veel mogelijk grond op voor de tijd om is.

Neem contact op met Daniël
Hij vertelt je graag meer over wat Team Switch jouw bedrijf kan bieden

"*" geeft vereiste velden aan